loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 3054 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (1)
تو خوشگلیهمه راست میگن
بانمكی هــــمــــه راست میگن
بین هــــــمـــــــه یدختــــرا
آره آره تو تكــی راست میگن
ای وای چه فیسی من حالم بد شد
ضربان قلبم دیگه واقعا قطع شد
كپ كردم انگار صورتو سفید كردن
نكنه تورو با فتوشاپ ادیت كردن
اگه همه مثل تو باشن كه همه چی خوبه
اونوقتتــــهـــی كه واسه همه میخونه
مگه میشه پیش تو باشم و هوش توكلم
بمونهجملمو تو گوش كن حتما: 
كه من دوست دارم تو رو از ته دلم
دلو بگیر و ببر وپس نده به من
با همه راستیم دلمو بهت پاس میدم
همه پز میدم كه تو تكی راستمیگم
آره كاشكیم راه دور زیـــاد نــــری
بهترین دختری توی ایران زمین
هركی تو رو دیده گفته تویی چه زیبا والا
خوشگل تری از خانوم جسیكاآلبـــــا!! 
تو خوشگلی همه راست میگن
بانمكی هــــمــــه راست میگن
بین هــــــمـــــــه ی دختــــرا
آره آره تو تكــی راست میگن
خجالت بكش از جلوم زود برو بینم
داشتی شیطونی میكردی كه زود تو رو دیدم
بهم قول بده كه جایی واسه شیطونی نری
چون شیطونم باشی میگم شیطون منی
دیگــــــه انقده شیونی عیبه آها! 
اصلا چرا توگوشیت اسمم سیو بابا؟
زنگم میزنی میگی پدر عرضی دارم! 
آخه چرا صحبت میكنی تو رمزی با من؟
چراشبیه شبای خوبو پر ستارمی
توی غربت و غصه ها قرص ماهمی
وقتی راه میریمیلرزه كل زمین
تا وقتی شادی هست چرا همش غر بزنیم؟
چون كه عشوه نیا با اونچشم بلا
لب چشمه ی عشق من تشنه نیا
تو باچشمای سیاه فوق العاده ! 
ازخداممنونم كه بهم تو رو داده ! 
تو خوشگلی همه راست میگن
بانمكیهــــمــــه راست میگن
بین هــــــمـــــــه ی دختــــرا
آره آره تو تكــیراست میگن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هستی در تاریخ 1393/03/10 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا اگه میشه آهنگای زنجیروسربه هوا وموزیک ویدیو بغض روبزارید برای دانلود

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 664
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 664
  • بازدید ماه : 10,150
  • بازدید سال : 76,132
  • بازدید کلی : 2,028,610
  • کدهای اختصاصی