loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 11950 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (1)



اینترو:
هی.. هی.. هی..
 هِه هِه هِه هَ..
 یه مدتی ساکت بودم دلت تنگ شده بود نه؟!
 فکر کردی من ساکتمُ هیچ چی نمیگم؟!
 فکر کردی مردم خرن؟!
 بیگی راست میگفت: ..
 این کار بهترین دوستتُ تبدیل به بدترین دشمنت میکنه
 آره.. بیگی راست میگفت: ..
 021.. آها..



 ورس:
بشین سر جات // از ما متنفری اما نگاه تو پیش ماست
زیر چشی حتی واسه ریشه یابی // ما میشتابیم
 زیر آبیم ، همیشه خوابی // واسه تو دریچه وا نیـ
 اما ستاره تو رینگِ باز // تو پشت فرمونی رضا پدالتو میده گاز
 مثه مالزی ، مثه وقتی که فهمیدی مثه من بارت نیـ // رفاقت زشتمو کش بدم واسه چی؟
 وقتی ترس تو کودتای من بودش // لاشه های سربازا موندش زیر دندونت
 اما دیگه بیخیال ، خودت میدونی که چقدر دیوونم ، از این بازی نمیرم بیرون نه
 نکته هاتو دوست داشتم // آدم هشتاد و هفتُ دوست داشتم
 اما حیف که باورِ به تو رو زود باختم // دوستیم از آهن بود به خاطر خود خواه بودنت سوخت آهن
 هنوزم نمیتونه حرف بزنه پشتت هیچ ننه جـ*ده ای ، اگه روزی بری تو رینگ
اونقدر به رپت اعتماد داره داداش قدیمت // که رو تو شرط میبندِ سر زندگیش
 هیچ وقت فکر نمیکردم اینطوری بشه توضیح بده چرا غیر واقعی شدی
 توی اروپا قائم شدی و ستاره میشمری ها؟! // تو گیر افتادی وسط یه راه بیخودی
 تو به ما خیلی حال دادی // نمونه اش نگرم داشتی
تا بمونم و بخونم از فریاد درونیم // کت و شلوار عروسیم ، خرج بیمارستان واسه مرض های جوونیم
 مواد نمیزنمُ سر پام ایستادم با سرِ کار // دل مردم تنگِ واسه ما
بعدِ این همه سال // میبینی افتادیم به جونِ هم دو تا شیرِ سرِ پا
 اما دیگه بیخیال ، پاتو گذاشتی رو سر بقیه مراقبی کسی نبینه
فقط منتظر بهونه بودی که بخونی ، ما حرومزادگی تو درونمون نیـ
 چند روزه پیش رد شدم از کناره پارکِ شاد // حالُ هوای مارو داشت
 هوای تولد و ابتدای کارمون // ببین چقدر زیاد شد اختلاف راهمون
 ببین همه بچه ک*نیا شاخ شدنُ ، میتونن دهنشونو تو ایران باز کنن
 آره دهن این طوطیا باز شدنُ ، میکشن پایین رو این لوبیا شاش کنن
 لوبیای سحرآمیزی که سال ها زحمت کشیدیم براش ، داره زرد میشه
 واسه من و تو یه فازِ منفیه اگه مثل من تو گود باشی حالت بد میشه
 هرکی که جنگیدش رفتش // اما دست نخورده تو تهران شمشیرش هستش
 میدونم بستی یه زنجیر به قلبت // اما فکر کنم مغز تو درگیرِ وهمِ
 بدونه ما سربازی نیست // بدون ما دیگه دریایی نیست
 هر چند توی کار رقیبِ همیم اما ، بدونه ما دیگه بازی جنجالی نیست


اوترو:
 آه..
 گفته بودم خیلیا خارجن و رفیق ما نیستن دیگه ، اما نگفته بودم چرا
 اکثر سربازا وقتی جنگیدن از ایران رفتن
 هه هه..
 اوناییم که موندن تو لونه هاشون قایم شدن ، دیگه خبری ازشون نیست
 اما تو ، تو مثل من خودتو نمیشناسی ، یعنی من از تو بهتر تو رو میشناسم
 خیلی وقته که عوض شدی رفیق ، آره خیلی وقته خودتو گم کردی
 خودتو پیدا کن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kurosh در تاریخ 1393/04/01 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

همون یه زره ای که از پیشرو خوشم می یومد پرید کثافت دوستیشو با هیچکس قطع کرد و اینو خوند........


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1816
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 508
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,882
  • بازدید ماه : 1,882
  • بازدید سال : 98,439
  • بازدید کلی : 2,050,917
  • کدهای اختصاصی