loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1183 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 


 

هر كى به من میرسه ازم اينو میپرسه

 


اون تورو تنهات گذاشت؟
اون تورو دوسِت نداشت؟
يا تو رهاش كردى؟ كم اعتناش كردى؟
تو هم نگاش كردى؟
تو هم تلاش كردى؟
وقتى كه داشت مى رفت وقتى میزاشت مى رفت
اصلاً صداش كردى؟
گريه براش كردى؟
.
نه دست من ... نه دست اون بود
آره ولى به خدا
عشق با ما نامهربون بود
شديم اين طورى جدا
نه دست من ... نه دست اون بود
آره ولى به خدا
عشق با ما نامهربون بود
شديم اين طورى جدا
.
من از اينكه دوست دارم ديگه دست بر نمى دارم
 من از اينكه دوست دارم
ديگه دست بر نمى دارم
واسه تو حتى از عشق هم رد كردم
هر كارى از دستم براومد كردم
من از اينكه دوست دارم ديگه دست بر نمى دارم
 من از اينكه دوست دارم
ديگه دست بر نمى دارم
واسه تو حتى از عشق هم رد كردم
هر كارى از دستم براومد كردم
.
.
دلم دقيقاً واسه تو تنگ شده دلم عميقاً واسه تو تنگ شده
عشق شايد بازم يه كارى كنه
عشق بايد بازم يه كارى كنه
دلم دقيقاً واسه تو تنگ شده دلم عميقاً واسه تو تنگ شده
عشق شايد بازم يه كارى كنه
عشق بايد بازم يه كارى كنه
.
نه دست من ... نه دست اون بود
آره ولى به خدا
عشق با ما نامهربون بود
شديم اين طورى جدا
نه دست من ... نه دست اون بود
آره ولى به خدا
عشق با ما نامهربون بود
شديم اين طورى جدا
.
من از اينكه دوست دارم ديگه دست بر نمى دارم
 من از اينكه دوست دارم
ديگه دست بر نمى دارم
واسه تو حتى از عشق هم رد كردم
هر كارى از دستم براومد كردم
من از اينكه دوست دارم ديگه دست بر نمى دارم
 من از اينكه دوست دارم
ديگه دست بر نمى دارم
واسه تو حتى از عشق هم رد كردم

 

هر كارى از دستم براومد كردم

 

 

 

دانلود آهنگ اصلا صداش کردی بنیامین بهادری :

 

Mp3 320

 

Serv 1 :

 

Benyamin Bahadori - Aslan Sedash Kardi 320 -- Mp3

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1816
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 130
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 508
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,877
  • بازدید ماه : 1,877
  • بازدید سال : 98,434
  • بازدید کلی : 2,050,912
  • کدهای اختصاصی