loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1018 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

ورس1: بهرام

 
ما باهميم باهمين امكانات كمم تو عرشيم / حالا حالا هم نميفهمين داريم تو سر چي 
من هستم با رپ تا وقتي پهنه بساط حرفم / چون كسي واسه كسي نفرستاده كارت دعوت 
روزي ميرسه دشمنم هم با من دست ميده / همه برادرا پشتمن حواسم هست ديگه 
بخونم تا وقتي كشتنم ، سازم پس ميگه / بهرام توي مشتم هست سر آدم وقتيكه 
مي نويسم گوشاتو تيز كن تا بشه وصفش / زير ميزم فقط كاغذاي باطله هستش 
كه واسه من هرگز اينا باطل نميشن / اين يه ديوونگيه خب منم عاقل نميشم 
بيا معرفيت كنيم اگه استعداد داري / ما كه قصه باز داريم آره مثل پاسداريم 
واسه رپ لعنتي با يه ژست خاص كاري / كنيم دنيا بشه رپ فارس اعتقاد داريم 
آره از تو يك نه صد قدم بالاتريم / هر كار بهتر هست ، اثر داره ، همين 
كلمات ساده ، آره ، بهتره با من باشي پس / دشمن قبل اينكه وقتش بگذره با من آشتي كرد 
دنباله منه پليس ، ولي دنبال تنه تو نيست / من فرق دارم با تو حقايقم فاش ميشه 
پس يا بيا زير من يا ازم فاصله بگير / آهنگ تموم شد واسه ميكروفون فاتحه بديم... 


كوروس: بهرام و پیشرو 
ما باهميم ديوار وصامت متحدن / پاها محكمه دشمنا مضطربن 
ما باهميم ديوار و صامت قدرت جنگ / دارن وسعت شهرته موضل من


ورس 2: پيشرو
من مثل عامل جنگ جهاني سومم و / وظيفم اينه جلوت قوانينو له كنم و
فكر كنم بدليل مرگ چگوارا / چون كه خيلي وقته مخ رضا رفته به دور آباد 

شب تو خوابي من با پيپم / فيدو ميزنم و شارژ ميشم تا بانگي بعد
به من شاه ميگن / چون واسه رپ فارسي خواب ديدم
دو سال ديگست / كه ما دنيا رو ميگيريم همه بخار ميشن
و به خبر نگارا جواب ميدم سوالي صد / ميليون دلار نقد
ميشم شغال شب پي شكار و جذب استعداد تو رپ /
 چون با كسي اتحاد دارم كه قصه هاش خوبن 
رضا ذهنش و فكرش رو شعره و / تشنه ي كلمه نميشه اصلا چون داره علمشو 
خداداي رپو تئوري عملي بلده / انگار نشسته پشت ميزش رو صندلي پرنده 
ما تو راه سخت ترين سفر عمرمونيم به غرب / و فكر نكنم با وجود ما ** بدوزين به هم
كه از بدترين شبكه پخش شه با سطح كيفي / كم و قبل و بعدش تبليغات ويا گرا
با چسب زخمه واسه كل ايرانيا / همون خالتورا كه شاشيدم به كل
 ** 
خواستي خودت اينجا بياي که كنارم بهرامه / همون جراح مغز اطفال 60 ساله
و ارباب اعصابتم كه منم
 / همون سرباز و دربار رپيه كه وطن و دولت قلم 
از اونام كه از اولش داشتم جرات خطر / چون رپ مثل دافه من و من شوهر رپم 

كوروس: بهرام و پیشرو
ما باهميم ديوار وصامت متحدن / پاها محكمه دشمنا مضطربن 

ما باهميم ديوار و صامت قدرت جنگ / دارن وسعت شهرته موضل من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,607
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,156
  • بازدید ماه : 9,396
  • بازدید سال : 75,378
  • بازدید کلی : 2,027,856
  • کدهای اختصاصی