loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1449 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

Nima%20Nik%20 %20Haft%20Khaj1 دانلود آهنگ جدید نیما نیک به نام هفت خاج

ابرو بالا هونیم /نکاهی به ساعتش شعمو داره اتاق

که داره زود میکذره

باز مجبورم دود کنم

این تن سفیدو لاغری که از همه واسم محرم تره

بازم معرفتش از همه سنگین تر

میرم پی مردن پی رفتی که خاطره میشمو

خاطراتمم مرجع تر

منمو دستای خالی

با یه حس بدی که

وقتی که میشنوی میگی تجربه داری

بد بافدادی پسر 26سال عمرو

سخف بازکردیمو 100سالم بگذره بازم علافیم

پشت این درو هم هفت خاجو دادیم هم

هاجی هم قصرو

بکو چطور اروم

باید از روی تسبیح

استخاره بگیرم

که حق زندکی دارم نه 

فاز نمیده که باشم بازم معطل بد بختیا

به مولا جای من نیست

دیگه سختیا بخوان یه عمر

منو لح کننو از کلشدنت جماعتی کیف کنن

هههههه

روزکار سختیه

خیلی وقتکه حرفام مزه ی

کوچه علی چپو از برمو

به خودم میکم دنیا ام مشغیه

یکی نیست بکه  پسر خوشیاتم مشکیه

 

سالهای سالکه با خودم حرف میزنم

خدا دلم از پوره ولی دم نزدم

ولی تا کی باید درد بکشمو

دور بد بختیام هی خط بکشم

قلبم درد گرفت از این اشتباه محض

از نظمای خدا ولی یجورای تلخ(2بار)

 

عجب حالو روزی دارم

یه روز علکی خوشم یه روز از دنیا بیذارم

لاش خورا نمیذارن ته قصه رو برم

شاید عشهدو بکمو

راحت شنو  اونقدری که معطل منن

بعدجوری غم دنیا رو سرم حواله شما

شما لوتی مرامو سوارو ما ام پیاده

این تن سالمی که اوس کریم پاس

داده از سر منو امسال منم زیاد

علافیم ولی اعلاف معرفت هی مرام ریختیم سر رفیقای کرگ صفت

اما هورمت نداشت

نو نو نمکاو تلخیاو که با سلامتی زدیم رفت بالا

سر دنیا سلامت بذار هرجوری که میخواد

تا کونه با این دل ساب مورده ی

باز میگه دم رفیق رفقاو دم دنیا گرم

ولی  داداش همه منتظرن کهمن باخت بدم

 

سالهای سالکه با خودم حرف میزنم

خدا دلم از پوره ولی دم نزدم

ولی تا کی باید درد بکشمو

دور بد بختیام هی خط بکشم

قلبم درد گرفت از این اشتباه محض

از نظمای خدا ولی یجورای تلخ(2بار)

میخوای باز بگم

باشه میگم از شبای که

ارزوی مرگ تنها دم خورم شده بودو

توی اوج جونی پیر نشون میدمو

همه ی دردا ام صف کشیدن

جلم

سخته نه

نه

اکه جای من بودی مراسم ختمتم

چند سال پیش بودو

صلوات پخش میشد تو یکی از مساجد مملکت

هی

اونقدر درد داریم

که خوشیامونم یک شبه از دست دادیم

ته هممون کجاست یه کفن سفید

با یه چار چوب چوبی که یه عمر

همواره هست رفیق

هاجی سرو ته زندکی همینی که هست

هفت خاجو بدیم نالوتم میره زیر درد

پس منمو یه نسلی از جنس خودم باید به حال جماعتم گریه کنم

سالهای سالکه با خودم حرف میزنم

خدا دلم از پوره ولی دم نزدم

ولی تا کی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1816
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 781
  • بازدید ماه : 3,039
  • بازدید سال : 99,596
  • بازدید کلی : 2,052,074
  • کدهای اختصاصی