loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 625 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

 

متن آهنگ هوای عشقتو دارم از سعید باران و احمد ابن نصیر

 

 

متن آهنگ هوای عشقتو دارم

یکی تو زندگیته که من میدونم تو هوای اونو داری
یکی تو زندگیته
که خوب میدونم
هیچوقت تنهاش نمیزاری
وقتی فهمیدم غم گرفت دنیام و از همه چی من بریدم
خیلی دوست داشتم مال من باشی
دیگه هرگز تورو ندیدم
.
نترس هوای عشقتو دارم
نترس
من تنهاتون نمیزارم
با اینکه تو کنار یکی دیگه ای
هنوزم
مثل قدیم دوست دارم

نترس هوای عشقتو دارم
نترس
من تنهاتون نمیزارم
با اینکه تو کنار یکی دیگه ای
هنوزم
مثل قدیم دوست دارم
.
.
.
نمیگم یه روزی مال من میشی نمیگم که پیشم برگرد
نه دیگه چشمم دنبال عشقت نیست
نمیگم کسی بهم بد کرد
هرکی میاد تو زندگیت عاشقش میشی آخه تو خیلی جوونی
دست خودت نیستا
عاشق.میشی زود
معنی عشق و نمیدونی
.
.
.
نترس هوای عشقتو دارم
نترس
من تنهاتون نمیزارم
با اینکه تو کنار یکی دیگه ای
هنوزم
مثل قدیم دوست دارم

نترس هوای عشقتو دارم
نترس
من تنهاتون نمیزارم
با اینکه تو کنار یکی دیگه ای
هنوزم
مثل قدیم دوست دارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1816
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 3,001
  • بازدید سال : 99,558
  • بازدید کلی : 2,052,036
  • کدهای اختصاصی