loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 2530 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (5)

بعد این همه مدت فهمیدین که ما خود خواه نیستیم کمک هست به جا 


لحظه ها سپری میشن پس بذار همصدا کنیم با دشمنی وداع 
چون که همین یه بار دور نفرت حصار میکشم که باز بگم بهش ببار 
اینو بدونین بدون اینکه بمونیم بمونه این یه حرف 
تا وقتی که زمین می چرخه کمک به همنوع واسه ی چی سخته؟ 
همه بر پا از جا ، دست همو بگیریمو به جا اینکه بشینیمو نگاه کنین ببینین اینو 
که ما داریم اما واسه کس دیگه کم درسته گرگیم اما مثل اینکه تن پوشه 
کسی رو که لیاقت داره بهش کمک کن خدا ریاست داده ، کمک کن مردم 

بنی آدم اعضای یکدیگرند 

که در آفرینش ز یک گوهرند 

اگه شصت مرد شرخر دست به دست شن پرپر کنن من در به در شم 

هشتصد مسلسل هست تو دستمو از ترفند دشمن من نترسم 
از بس که من بد سرنوشتم هر کس که من دستش گرفتم 
خنجر بزد محکم به پشتم لعنت به من ، دوست بود یا دشمن؟ 
اما معما اینجاست که هر کس ازم باز کمک خواست 
من صد درصد هستم مثل سنت نسلم به نسلم 
واسه اونایی که خستن بی مسکن واسه فراموشی از اده مستن 
توی مشکلات اصلا بت وصلن از درد بی تو از غم شکستن 

بنی آدم اعضای یکدیگرند 

که در آفرینش ز یک گوهرند 

لازم باشه حاضر واسه ساز تازه تا سه باشه واسه گوش ناز کاسب 
تا که کمک چون مردم بدطور مجبورن 
که ماها خودخواهیم گوش کن پس 
ما شدیم خسته بس از دست شخص ناسپاس که یأسه 
عاقبت کسایی که بزرگ شدن به دست یاس و هیچکس که 
راه و رسم ارزش دادن به بخشش رو یاد دادن 
حالا میخوام به حاشیه بریم بحث عوض شه هست غرض که بگیم از مرض که 
ما ها نمیتونیم رپو به سادگی ترک کنیم 
از هر قومی مردمی دوسمون دارن نمیتونین ما رو طرد کنین 
ببین امید تو دل ماست ، پس گمی که بتونین ما رو از عشقمون طرد کنید 
حرف ما رو بشنوین و از بر کنید به جای اینکه بخواین ما رو دلسرد کنید 

بنی آدم اعضای یکدیگرند 

که در آفرینش ز یک گوهرند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/01/21 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام وبت عالیه بخاطره اینکه از رپرای با تجربه حمایت میکنی ممنون واقعا یاااااااااااااااااس و هیچکس انده رپ فارسین منم به رپری علاقه دارم دعا کن منم به آرزوم برسم به وب منم سر بزن ممنون

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/01/21 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام وبت عالیه بخاطره اینکه از رپرای با تجربه حمایت میکنی ممنون واقعا یاااااااااااااااااس و هیچکس انده رپ فارسین منم به رپری علاقه دارم دعا کن منم به آرزوم برسم به وب منم سر بزن ممنون

این نظر توسط جیران در تاریخ 1392/12/01 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

عالی دوستون دارم یاس وهیچکسشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرزاد در تاریخ 1392/09/01 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

خيلي ممنون از وبلاك خوبتون موفق باشيدشکلک

این نظر توسط URxOyewHQ در تاریخ 1392/03/20 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

Wow I must confess you make some very trenchant pintos.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1811
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,697
  • بازدید ماه : 4,645
  • بازدید سال : 70,627
  • بازدید کلی : 2,023,105
  • کدهای اختصاصی