loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 2035 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

Navid Rasti  Emshab دانلود آهنگ جدید نوید راستی به نام امشب

 

متن آهنگ امشب

 

ستارها رویِ زمینن امشب
ماهو تو چشمِ تو میبینن امشب
دلم میخواد بگیرم اون دستاتو
دوستت دارم میخوام بمونم با تو
با تو دنیام رنگه دیگه
میشه اینو قلبم میگه
دیگه ه ه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
دلم میخواد داد بزنم
بگم که دوستت دارم
دلم میلرزه هرکجا تا اسمتو میارم
به جز تو هیچی از خدا نمیخوام
حالا که پا گذاشتی تویه دنیام
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
ستارها رویِ زمینن امشب
ماهو تو چشمِ تو میبینن امشب
دلم میخواد بگیرم اون دستاتو
دوستت دارم میخوام بمونم با تو
با تو دنیام رنگه دیگه
میشه اینو قلبم میگه
دیگه ه ه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
.قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
امشب چه رویایی شدی
عشقم تماشایی شدی
قلبم تند تند میزنه
عشقم آخه پیشه منه
دلم میخواد داد بزنم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,647
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,196
  • بازدید ماه : 9,436
  • بازدید سال : 75,418
  • بازدید کلی : 2,027,896
  • کدهای اختصاصی