loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 565 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

Pouya Bayati - Parvanei Ke Sookht

 

متن آهنگ پروانه ای که سوخت

 

دوباره شام غریبانی گرفته دلم میان کوچه ی غم خانه ای
 گرفته دلم
شبیه که تاپای مرگ می سوزد
برای غربت پروانه ای
 گرفته دلم

چو اون مادران جوان مرده اشک میریزم
چه سوگواری جانانه ای
گرفته دلم

ندارم آب میان اصحاق خود جز اشک
چه حس و حال غریبانه ای
 گرفته دلم
.
.
.
شبیه ابر خزان دیده سیر می بارم
شبیه ابر خزان دیده سیر می بارم.
سیاه پوشم می گیریم و عزادارم
بقیع خلوت خاموش روضه های توئم
بقیع خلوت خاموش روضه های توئم
ببین چگونه
درآغوش روضه های توئم
سلام حضرت زهرا
سلام حضرت زهرا
.گدایت آمده است
حریم بغض گلوگیر من دوباره شکست
.
.
.
یک عمر با دل من ذره پروری کردی
برای من ک غریبم
تو مادری کردی

به سینه میزنم! میزنم به سیم جنون
بیا قدم بگزاریم در حریم جنون

به سوز ناله ی عشق و به آه صبر قسم
به روضه خوانی خورشید و
اشک ابر قسم
که قد ماه
بپای غمت کمان شده است
که باد محض عزای تو نوحه خوان شده است
نفس بده
نفس بده
که دم ِ مرگ روی دست شما تمام خلق بگویند

گفت :
یا زهــــرا
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 9,964
  • بازدید سال : 75,946
  • بازدید کلی : 2,028,424
  • کدهای اختصاصی