loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1039 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (1)





Name: Arash Ariam - Maghaaleh
Genre: Rap
Producer: OG Koroush , Nima Pars , Reza Ghellyuner
Producer: Nima Pars , OG Koroush , Amir Boof , Arash Ariam
Mix Mastering: OG Koroush




« اینترو »




ورس:
فکر کن رپ واسه چی اومد // واسه وید و حش ، یا واسه اینکه بشی بلند از جات
پرواز از دیدمون شاید فرق کنه ، ولی مهم اینه که جفتش پروازِ
در بازِ نفهمیدیش برو بیرون همین الان // جنگای منم بی تیر صلح و پیروز
فهمید رنگای وطنی نیست برد و بی سوخت یواش // به دست آووردِ بردُ بی خون فرهاد
تو کار نداشته باش ما چیکار میکنیم // اگه مولکلام همه شدن قاطی با نیکوتین
شخصی عقیده نتیجه این نیست که ، تو هم بزنی تو خاکی قاطی کنی
رپ واسه اینکه بفهمی دور نیستش خوبیه زندگی
اگه الان بفهمی داره پوچ میشه موزیکای ال ای ، آره همون موزیکای فرشت
حتی همون (!) ادعا یه روز موزیک اَ رو میکردن گلپری // اَه.. جمع کنید بابا فازِ گل پرید
ما ها زیرِ سایه خوش تریم // خورشیدِ قلابی ماله توست یعنی؟!
بابام بهم یاد داده واقعیتِ تلخ بهتر از ، شیرینی شیمیاییِ
بی نیازیم بهش برو کنار مانع رشدتمی // بیا زیرِ پایه کشته شی
منم میچرخم دورِ منظومم // صافم با همه آره رخِ محکومم
یعنی تو کَتم نمیره رنگ // تو زندگی سیاه و سفید وایستادم پشتِ سربازم
همینطوری که هستم آره پشتِ ابیاتم ، هستم پشتِ ابیاتم




« مقاله »




ورس 1:
این نیست پایان نامۀ دانشگاه که بحثی تو خوابگاش باشه
این مقالۀ حرفای دلم که بینِ منو اونی که تو راه کار جاشه
یه سری سوال و حرفُ نکته // شاید پره کلیدی شاید حرفِ مفته
واسه تویی که پا ممبر میشینی // دانشمند میبینی راهتو سبز میبینی
ولی من میخوام بردۀ تک باشی // پشتُ پس نگو علف امِ سرکاری
اگه ختم راهِ اونا تو بهشتِ // من ترجیح میدم تو تو جهنمِ من باشی
ببین چرا جوابِ سوالا سوالِ // چرا پولِ خوابیده تو قمارا دلارِ
چرا اِمریکا اَبر قدرتِ // چرا تو بعضی از عکسا « اوباما » خمارِ
بیخیال ، تو مَذنه شلاقُ بده // تو معاملۀ کلونِ الماس و برل
حتی اگه دقیق نمیدونی شک داری // عب نداره تو روزِ شک دارُ بده
چون عوض شد جای هشت و دو هزار و پنصد // سند کن سالِ جنگ و بمب و تانکُ رو ضرب
چرا واسه اینکه تو نری پایین // من نگهبانی میدادم دورِ چاه و تو شب
نه دیگه فکر به خوبید نمیکنم // فرار میکنم ولی رو بیت نمیدوئم
از این به بعد واسه غلطای تو ، مثه پاکن خودمُ کوچیک نمیکنم


کروس:
مقالۀ من میخواد بدونه تا کی تکراری میشه دنیامون جاری
مقالۀ من میخواد بدونه میشه یه جایی پیشه خدامون خوابید



ورس 2:
به جای اینکه بدی راپورتِ منو // از یه جمعیت بپرس (!) تک عضو
اونا که درگیرن تو مانورِ عذات // تو سفره نون میخوان یا بمبِ اتم
بپرس چون واسه خودتم خوبه // چون میبینی که تکراری شده هروزت
بپرس تو اگه بهتر شدی // نه نمیخواد بگی که تو پلِ من بوده
اصلا چرا واسه هدف بمونیم ما پا ایم // میگی اصلا چرا بابام رفت یه روزی تا پای مین
چرا وقتی قرار نیست چیزی حل شه و نتیجه ای بده ، پولِ مهمونی شو ما بدیم
چرا اینوری این شعر میره // که خطرُ باسلیقه ای دین تز میده
چرا مسئله تو مغز حل نمیشهُ // بعدم میشه از زیر بیت میشه
تو هم آشنا میشی با هوای دلمُ // کم آشنا میشی با مقالۀ من
شاید هر سال یه مقاله بدم // چون علاقۀ زیادی دارم به عوارضِ رپ
پس یک بار برا یک سال میگه // که دور ورش هزارتا اشکال دیده
مقالۀ من این دفه تو کفِ سرقت سه هزار ملیارد بیتِ


کروس:
مقالۀ من میخواد بدونه تا کی تکراری میشه دنیامون جاری
مقالۀ من میخواد بدونه میشه یه جایی پیشه خدامون خوابید



اوترو:
تو هنو پی رنگی مشتی // چون نمیدونی هنو معنی امنیت چیه
درگیرم شی از بندی صد نی // مقاله چیه وقتی شهر نی بد ریخت
نه به خودت نگیری ، نه به خودت نگیری // مثه من غرورِتُ تو صبحت نبینی
چون من اکثرِ موقع ها فقط حرف میزنم ، تئوری ام شاید خودمم به اینا عمل نکنم
در حدِ یک سوالِ فقط ، که توام میتونی از خودت بپرسی





« تو این جمع »




ورس 1:
حیف ، که زندگیتو ساختی و باختی // تو راند نیست
چیزایی که فکرتِ و ذکرتِ // مثلِ حس با استرس ، نبندی دل بهش
یه آزادی ، روی گردن پلاکِ // هر چی بودم مهم نیست ، هر چی هستم ملاک هست

پس ، باید بری بشینی تو پارک // اگه هیپ هاپی بشینی « توپاک »
گوش بدیُ رویا هاتُ فردا هاتُ ببینی تو خواب


بریج:
روزای خوب ما ایستادیم رو این پامون ، یه مرد از جنس مردم میخونی بامون
حالی تو تهرانِ باور تو نگامون ، یه آزادی "اساسی تر از قانون"


کروس:
"تو این جمع" ، تو این بحث
دوباره زندگیتو دادی پای فردات
دادی پای فردات ، دادی پای فردات
"تو این جمع" ، تو این بحث
دوباره زندگیتو دادی پای فرداتُ
میبینم هستی بازم فکر دردات ، بازم فکر دردات

ورس 2:
یه جمع که مثبت // لوگو شه توی غربت
حواست باشه پشت منفیاتُ سرعت
منم خاص نبود بهانه هامُ // شاد نبود ترانه هام
منم مثل تو دپرس عاشقِ شبای تار
امید به زندگی تو باز کن یه فال خاص
یه شانس سنتی یه حافظ ، به جای تاس ، ایرانی باش
ما ام که با شعراش ردیفیم // با تگزاس رقیبیم ، با تهران رفیقیم
تو که میگی با ما فرق داری // نذار واسه دنیا کم باشی
خب هممون شبِ بد داریم // ولی پا ودکا بعدِ الافی
میشینی تو خونه پلاس // بعدشم یه رول یه راس
همه پای دود و گراس // همه ، همه آرزوشون وگاس
نه تو آسِ پیکی // هیچ دنیایی به جات نیست
در حدِت نیست رفیق ، این رویایی که ساختیُ
زندگیتو میبینی تو قاب فردات // نگو نه ، توام مثه ماهایی ماله دردات ، آره
کروس:
"تو این جمع" ، تو این بحث
دوباره زندگیتو دادی پای فردات
دادی پای فردات ، دادی پای فردات
"تو این جمع" ، تو این بحث
دوباره زندگیتو دادی پای فرداتُ
میبینم هستی بازم فکر دردات ، بازم فکر دردات




« فیلم »



ورس 1:
نترسیدمُ افقمُ دیدم // خودمُ پای میکروفونمُ دیدم
فهمیدم که ماها ساخته شدیم واسه هم // بیا و بزن تو این جاده دوری با من
تو نمیفهمی وقتی خلصه باشی جفت تو روزات // دیوونه میشدمُ از صدای استخونام
داد کشیدم  بعد ترکُ قفل شدمُ ، کردم هوای بچه محل هامو
پَـ میبینی که من خسته تر از توام // ولی یه روزی خواستن که پَر بزنن دورم
خوبی و خوشی ها و ترک قفس کنم // خوب منم قد کشیدم قد تصورم
یعنی من خودم بودم تو هم سعی کن خودت باشی // خودت رو آزاد کن که غیر از این دورت راه نیـ
به فکر دیگران نباش فقط سعی کن خودت باشی // من فیلم زندگیتم ولی آخر تو اکرانی
کروس:
همه دورم فیلم بازی میکنن ، تماشاگر نباش و فیلمتو بساز
اگه بازیگری بازیگر فیلم خودت باش ، بسپار ایده تو به کادر
واسه گرفتن سیمرغ ، باید خودتو پیدا کنی نیست چون
کسی که مثل تو باشه پس ، واسه انتخاب الگو اول به ارشاد خودت گیر کن
ورس 2:
خب یه سری ها حسابی رو سودن // گیشه ای ان ، خیلی تجاری و کولن
خیلی محبوب و جیبِ مایه بسیار // ما دردیم و نمیخوره فیلم ما به اکران
من خسته ام از فیلم خسته خودم // از این فیلم سیاسی پشت پردۀ هنر
اون اسطوره شمعُ ندید سالی یک بار در خواب // رفت چلچراغ تیتر زد عالیجناب « فرهاد »
وضعِ مالی ما بدحال // کُزِد کدومِ فیلم سال میشه دردام
تو هم اگه حُسنیت داری ، انقدر حرف نزن بکن حساب جاری ما پرداخت
فیلم من که جایزه ای نبرد ، آخه جشنواره من مال این طرفا نیست
آسِ من تو این ورقا نیست // فاصله ام با این رقم ها هیچ
ربطی نداره به کسی که تز بده // راجع به فیلمم و فاز دپرسش
چون من دفاع مقدس هنوز « آریام » حال میکنم // چند وقت دیگه ام توی پاسگاه تاب میخورم
آره تو پاسگاه تاب میخورم ، ولی مهم اینه که فیلممو ساختم هَ..
کروس:
همه دورم فیلم بازی میکنن ، تماشاگر نباش و فیلمتو بساز
اگه بازیگری بازیگر فیلم خودت باش ، بسپار ایده تو به کادر
واسه گرفتن سیمرغ ، باید خودتو پیدا کنی نیست چون
کسی که مثل تو باشه پس ، واسه انتخاب الگو اول به ارشاد خودت گیر کن




« عقیده »



ورس 1:
سوز بودُ پنجره باز // تار میدیدم عکسِ امام
آرومِ برعکسِ نگات // داغوِنِ برچسبِ کلاس
همون کلاس که توش پر شد ، عقایده دفترچۀ خاص
یکی برزخ و بی بی پیک که دانته // یکی مثه من محو کرد
فازِ لبخندِ گراس // فقط حسرت به دل هاست
چون اگه دوباره مرورم بشه باز // همون میکشه نقشه به جات
تو تاریکی نعشه لامپ // روزا میری نقشۀ رات
شعر تو فضای بسته داغ // براق توی هستۀ ماد
برخلافِ طبیعت // برخلافِ ، هرچی هست برفنا غریزه ات
اگه بهشون توجه کنی ، همونا که اغلب شبا فازِ نسیحت میگیرنُ
حرفام برات میارن تا بیاد پایین ارزش دفتر برات


کروس:
عقیده ات رو بشناس ، اگه درگیرن با احساس همه
تو کسی دخالت نده ، حرفاتو بزن خجالت نکش
[ x2 ]
ورس 2:
"عـقـیـده" یه سلیقه است
یه مسیر از هر سمتی که خودت فکر کنی // بشموری سه از دست رفتهُ نمیتونی حفظ کنیش
که دوباره طی اش کنی // پس از الان بهش امید بندُ ایمان بیارُ لهش کنین
چیزی که بقیه ساختنُ ، با همه همیشه راه نرو // مشورت کن نظر بخواه ، ولی خودت برو پیچ آخرُ
غیر خودت رو زیر بار نرو // ذهن پُرت رو دیده عام نکن
عامِ هر حاشیه بافتنُ ، گیره ساعتُ معلقا" // اگه اونا موفقن
منم یه پل از تنم ساختم بیان رد شن برن // ندارم باهاشون صحبت اصن
من قید زندگی و آینده رو پای هنر زدم // فقط با یه جوهر قلم ، دنیارو میگیرم بزار بگن موفق ام


کروس:
عقیده ات رو بشناس ، اگه درگیرن با احساس همه
تو کسی دخالت نده ، حرفاتو بزن خجالت نکش
[ x2 ]





« بیرون گود »



ورس 1 [ آرش آریام ]:
ورقاتو رو کن ، که دست منه کلش // شُک میده بیا پایین سهم من قله ،ضربه فن خوشگل
شدن اونا که رو مد می تازن // چون کثیفن و من همیشه بو گل می دادمُ
شبا رپ باز و دور از دود // غولمُ تو رپ تو کردم
الان پلیرم همه جویستیک ها رو من فُکوس ، چون پدیده منم و تو ادعایی
به پیچ چون عده مایم // و در این جور مواقع خودِ فسادیم
میگه کم نمیاره ، زیر حرف نمی مونه // راست میگه ، خوب آره
هر کی گیر کرده پرش به ما ها // یه چی رو رگِ و گیره سرش به بالا
پس بیدار شه هر کی تو جو زیاد // من الکی لفظ نمیام ، چون عر نمیزنم و نمیرم ویلا با ک*ام
چت و پاره ام و میزنم بیتا با گیتار // یه رفیق دارم میزنه با جی وان آدیداس
کلید کرده میگه حاج « آرشی » این ورقا کیان // میگم بهش بیخیال حاجی که دیوار ها میاد ، پایین
نه با این آلبوم ، با همین ترک ، ملت هد میزنن امشب // توام بگو ایول ، توام بدون اینقدر گنده ام
که بدخواه ام بستِ دهن ، هر کی رو که زر زد
پس تو ام بگو ایول..


کروس [ آرش آریام ، اُ.جی کوروش ]:
"بـیـرون گـود"
یعنی سی روزتُ داری کار میسازی ، واسه فنچ های ژیگول خوشگل
با کارای من میپره فیوز مخ ، تو نیستی تو ورقای میون حکم
"بـیـرون گـود"
یعنی تو پایینی من بالا // جدا میشین از سرِ راه
من الکی لفظ نمیام
ورس 2 [ اُ.جی کوروش ]:
خوباتونم توی زمین باشن // بیان بیرون میرن
جایی فقط باشه اسمم // که بدخواه هام بی روح میشن
خودمون میخوایم که میزاریم هر چی میخوانُ // پشتمون میگن
که ماها ها ها ها..
دنیا یه ابزوردِ نه ، بیخیال گل پسر // کاری نداره که با پول بابایی پز دادن
قربونِ خوشگلی هات // رپ کردن عرض میخواد
نه مارک لباس ، نه اصن // نه ژانرِ وست کاستِ اصن
یه یارد با اف چهار میزنم ، میبندمت
به لایک فیسبوکت که بره بالا تو دید بشی
با کمک چهارصد نفر تازه دوتا موزیک بدی ، برین رو بیت
که ماها ها ها ها..
بخندیم ، هر چی میاری بگم نیست
اون چیزی که باید باشه خب // با این همه خرج تپل
باید میدادی تحویل حداقل « لیل وِین » // ولی خب نتیجه اش شده دیس ، چه ف*ک دیس بهش
هر جایی که میبینن منو ، میگن خود تویی میگم نه // ولی وقتی میفهمن
میگن بکشیم با هم ، دوزِ تی اچ سی شونُ با من میسنجن
ولی هنو نکشیده سریع میکشن عقبُ میترسن
که منم هَ هَ هَ هَ..
میخندم ، تو هم سعی نمیکنی که بیای طرفم
چون میدونی که بی مغزم


کروس [ آرش آریام ، اُ.جی کوروش ]:
"بـیـرون گـود"
یعنی سی روزتُ داری کار میسازی ، واسه فنچ های ژیگول خوشگل
با کارای من میپره فیوز مخ ، تو نیستی تو ورقای میون حکم
"بـیـرون گـود"
یعنی تو پایینی من بالا // جدا میشین از سرِ راه
من الکی لفظ نمیام

اوترو [ اُ.جی کوروش ]:
ببین ، تو بیرون گودی ، عمری نرسیدی به پشتیم
گفتم بدونید گرگیم که بپیچید فوری
که داستان نشه مثل قبلیت ، که میتونی بپرسی چقدر سولفید
البته مالی نیست ، چون مالی نیستی ، خوب کار کنی میتونی عضو شی

« هوای تیره »


ورس 1:
هوا تیره استُ خوابیدی تو تخت // داری سیگارتو جا میدی رو لب
به فکر جزییات و استادِ فهم // ولی وا میدی تو اصل
سرگرم شدی با کام های خودت // صدا ترک رفتهُ ساعت چهارِ صبح
تو دیوونه پاییزی همه طراوت بهار // خسته و مفردی همه جماعت و نماز
اونقدر ، میکشی که خودِ جلد بشی // وقتی اسب های بازاری مسافر کشی
میکنن دلت میخواد تموم نشه شب ، چون مثه من صبح ها دپرسی
همیشه اونطوری که میخوای نمیشه // همیشه هم یه فازِ بی حال نمیده
ولی محاله که یه جوونی بیدار بشینه // هر چی که تو رویاهاش میخواد بگیره
حالا فاز چیه میخوای به جلوییت بری // یا که حسُ به جز و پیپ بدی
یا هد بزنی یا اینکه لش کنی فقط // آینده یا مسیر رو کج کنی عقب
کروس:
تاریک تر اَ هوای صبح نیـ پیشت ، یه کم عود و عطر و بوی گل پیچیده
ماه هست ولی شش دونگ حواس جمع نیـ ، شاید سر پست رول پیچیده
تاریک تر اَ هوای صبح نیـ پیشت ، یه کم عود و عطر و بوی گل پیچیده
ماه هست ولی شش دونگ حواس جمع نیـ ، نه رول پیچیده

ورس 2:
میگی حالم بده خلصه یا خلعه // جنگِ یا فرجِ ، صحنه یا حرمه
سیمای چسبیده به سیم دکتر // سرعتی و تو کف جیغ ترمز
یه رابطه بی ارزش ، که میرفتش
به سمتی که بشی تو جدایی ها نسخ // میکردی خاطره رو تو خماری ها رصد
ولی الان میگی دخانیات اولُ // یا اینکه حرفِ رو هر ستوانی بات بد زذ
سرکش شدی میگی قربانیاش رفتن // پس منم میرمُ نمیگی قربانی ام کردن
میگی منظور خودتی حالا باش ، سلطانی واس جنگل
قول دادی گاز فندک ، که آتیش بزنی زندگی واقعیتو چون رویایی هات عکس ان
رو دیوارُ داد میزنی خدایی واس من هست؟ // بعدشم ردیُ اوقاتی فاز خنده است
منم به دنیا نگاه کردم ، جای رد شدن از رو موج ها ، بیراه رفتم زیر آب
چون فکر میکردم ، این یه صدفِ که مرواریداش اصلن
کروس:
تاریک تر اَ هوای صبح نیـ پیشت ، یه کم عود و عطر و بوی گل پیچیده
ماه هست ولی شش دونگ حواس جمع نیـ ، شاید سر پست رول پیچیده
تاریک تر اَ هوای صبح نیـ پیشت ، یه کم عود و عطر و بوی گل پیچیده
ماه هست ولی شش دونگ حواس جمع نیـ ، نه رول پیچیده ، آره..

« تو نگاه »



ورس 1 [ نیما پارس ]:
ترکای خیابون ترکای بیابون // هر دوشون نشونه زمین داره میده جون
خسته از بارِ سنگینِ روی دوش // هستن سوارش آدمای مخفوش
این روزا احوالِ منم عینِ زمینِ // عشقت تو قلبمو گرگ کرد کمینش
گرگِ خودیِ خیلی نزدیک // از جنسِ پدرِ اما فرضی
یه بارم که معشوق گرگ نیست // تو فکرِ آهنگ و جیب نیست
پدرِ شاه گرگِ شاهرگُ میخواد // که بسازِ از خونم خونشو اینبار
وسطِ کوچه ام کاش بدجورِ دیوار // کوچه امُ بن بست کرد وقتشه نیما
زیرِ پام له میشه عینِ ته سیگار // به وقتش میفهمِ هستم یه بیمار


ورس 2 [ آرش آریام ]:
داستانی نیست نه من ناراحت نیستم // فرق دارم با اونا که آوارت میشن
فقط انتظار نداشتم که بافی رمان // سه چهار ساعت شبِ یه مقداری خوشحال
جا خوردی که بهت گفتم زودِ برا امشب // آخه طرفی گفت کوهِ یخِ اسفند
برو بیرون که نمیگم لالایی تو من // من سرترم از اون که کرد تاییتانیکُ غرق
تو که دورت پره از بازارِ آهن // برو  تجربه نمیکنی با ما خوابِ راحت
آره یه زمانی بودی وارث از قلبم // چیه منتظری بگم خواهشن برگرد
نه نمیتونم دوباره تصورش کنم نه // با کنایه میپرسی تولدت رو ازم
یه تعریفِ ماکت و یه تشریحِ جالب // یه لحنِ خوش میخوای و یه تبریک ساده

« اگه تنهایی »



ورس 1:
اینکه "تـنـهـایـی" یا هرچی هستی // یا بچه خوبی یا با پک ریلکسی
تنهایی آرزوی خیلی هاست // این شرطُ با من میبندی
مثلا وقتی دورم شلوغ بود // یه صدایی بهم گفت دورم دروغ بود
گفت مقالت رو بده تو صبح امید // مساحت رو بگیر تو افت محیط
به کسی هم کار نداشته باش // ماورای کادر حرکت کنُ اصلا با پرانتز ها
رابطه خوبی نداشته باش // سربازی بجنگ برای تاج
من تو تنهایی اینو فهمیدم // که حس های درونی ام پیر و زخمی ان
توی رویا پردازی فال و کاغذ // فهمیدم مهم ملیتِ آبرنگ
اگه تصمیمی بوده بهش رسیدم // تو تنهاییمُ تو زندگیم هم
کسی از رفیقام صمیمی تر نیـ // جعبه سیگار و دیگر هیچ
کروس:
اگه تنهایی بده آره ، یه فکر مشغولی که ته چاه
ولی یه خوبی هم داره اونم اینکه شریک نداری
که باهاش بجنگی سر حسابت
[ x2 ]
ورس 2:
تنهایی فکر باز میشه // خاطره ها تکرار میشه
تاریکی رو میبینی تهش یه نورُ ته // بعد میفهمی فرق خوب و بد
تازه میفهمی خوب چیه // زندگی چیه ، گل خوب میگه
خوب یعنی کاری که بد بکوبِ // زندگی یعنی چایی قهوه خونه
البته این یکی سلیقه ایِ // هر کی به دینش میره تو یه مسیر تیره
یا یه هویج پیشش که هر وقت زده // چشا باز شده دریچه دیده دورش
همیشه امید داره یعنی که چی دلهره ، همیشه امید داره
تنهاستُ نمیخوره یعنی به مشکل // در عین حال با همه پریده خوشگل
تو جنگل باز میشه دری به کلبه // تو سنگر فاز میده سریع به کلتش
تو جنگم پا میده همینه خطبه // اون اول خوابیده همیشه بردِ
کروس:
اگه تنهایی بده آره ، یه فکر مشغولی که ته چاه
ولی یه خوبی هم داره اونم اینکه شریک نداری
که باهاش بجنگی سر حسابت
[ x2 ]
ورس 3:
خوب و بدیای تنهایی این بود // اگه توی فاز پروازی نیست سوخت
حرکت کنیُ نشی پیروز // یا راه ها بسته باشه که نری بیرون
فقط خلوت شو ، یه کم کمتر قفل کن // رو حرف بقیه و خودت رو نپیچون
یعنی ، بیا بیرون از سودوکو دورت // همه کارا میشه مونوپولِ خودت
کروس:
اگه تنهایی بده آره ، یه فکر مشغولی که ته چاه
ولی یه خوبی هم داره اونم اینکه شریک نداری
که باهاش بجنگی سر حسابت
[ x2 ]

« فردای من»



ورس 1:
فردای من ، گل کاری های شهرداریِ که شهر داشت
مثه نقاشی یه نقاش // ساختمون بی حس رنگاش
انظار منتظره اذان // سرباز منفجر قلاف
از سال گفت بنرِ مقام // حرفاش شعبده شد برام
گفتم اینم عیبی نداره ، بده تکبیر حذفِ صدام // تامین غزه به جام
اصلا دارم چی میگم من ، از صد میره سبزه رفاه // مسکن و مهر حلِ روال
هیچکس هیچ چی نیازش نیست // نیست شبِ سیاه دلگیر
محبتُ دلا خواسته ، صبح ها همه تو بغلِ هم
شرعی تقدیر اَ گراهام بل // هرچی هست بلامانع
روزامم که رنگین تر از روز قبلیُ پس این طرف
همه چی خوبهُ نمیدونم چرا ملودیُ غمگین زدم
ورس 2:
فردای من یعنی رپ واقعی که واسم داستان میشه
کارام دیگه بیرون میادُ میخوره حکم بازداشت زیرش
به جرم آزادی که خواستیم واسه ملتی که بهشون میگیم از رپ حرف بزن
تو رو نام میبرن ، اَه.. واس کی من حرف می زنم
تویی که تو جشنی همش ، یا تویی که انقدر مشکل داری که تو فازِ ترسی فقط
ترس از این که داشته های کمت رو حفظ کنی بعد شی بر عکس
ولی وقته که ایده میاد ، ریسک زیاد پشتش میخواد
ملت زخمی فقط ، به هر سمتی در میزنن
که زیر بلیط باشن ، پس زود برو کنار رنگی نشن
رو دنیا رو با یه حرف میخرم ، نمیدونم چند وقت دیگه فردا ایکس معادله است
منم به فکر تجدیدمم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمین در تاریخ 1393/04/03 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
عالی بود...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1816
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 3,056
  • بازدید سال : 99,613
  • بازدید کلی : 2,052,091
  • کدهای اختصاصی