loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 3756 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)


بهرام

دستات رو به من     -     واز بشه بیشتر تا گوشتو بدیو بدونی که نیستم
چیزی که فکر میکنی تو واسه خودت     -     یه کوه ساختی و فکر می کنی واسه تویه
ببین سینه سپر و شمشیر قلم     -     تا روحم آزاد شه از زنجیر تنم
بذا بارون بباره تو بیابون قلبم     -     یه ذهن شلوغ تو یه خیابون خلوت
من یه عقرب دارم که اسمش “زبونه”     -     اگه نیش نخوردی بدون حسش نبوده
من فکرم ناراحته ولی افکار تو شاد     -     یه دل تنگ دارم و یه شلوار گشاد
دارم می رم توی راهم جلو دیوانه وار     -     شعرام هم می نویسم با یه لیوان آب
پاشدم و ساختم یه دونه دیواردورم     -     پس هرکی که خوابه بذا بیدار کنم
ارزش قائل شدم واسه جونم     -     وگرنه من عاطل و باطل تو خیابون بودم
تو پس بدون یه غم توی دل و دل تو سینه     -     و سینه سپر رو دشمن و اون تو کفنه
هر جایی بری اسمم هست و     -     همه می دونن دیگه نمی گم قصه پس تو
دیگه بهتره بیای با ما همراه بشی     -     جای فال حافظ فال بهرام بگیر

کروس (بهرام)

اینو بفهم ، بهرام پیچ نمیخوره     -     اینو بفهم، که چیزی منو گیج نمیکنه
اینو بفهم ، تو باید بدی دستاتو به من     -    / من که همیشه گفتم تو هم حرفاتو بزن
اینو بفهم ، عرفان پیچ نمیخوره     -     اینو بفهم، که چیزی منو گیج نمیکنه
اینو بفهم ، تو باید بدی دستاتو به من     -     من که همیشه گفتم تو هم حرفاتو بزن

بریج

اینو بفهم کلّ تهرانه همرام     -     اینو بفهم حرفه عرفان و بهرام
اینو بفهم کلّ تهرانه همرام     -     اینو بفهم حرف عرفان و بهرام 

عرفان

خیام خیابونا ، الاف خیابونا     -     همواره داره میگه حرفهای زیر و رو رو
دردای این و اونو، سرمایه زمستونم     -     نمی‌تونه بکوبونه گرمای دل اونو
میسوزونه زبونه بدونه ترس واسه جونو     -     افکار اونو، حرفای اونو،
بگیر به گوشت و بیا همراه اونو     -     قبل از دربار ۱۰۰ سال زدیم در جا تو خونه
بعد هم ۸ سال ، سرباز واسه من داده جونش     -     حالا قد چند مردِ حلاج زورت
قد صد سال درد تو ۲۵ سال جونم     -     ولی‌وقتی‌رفتم ۸۰۰ سال می‌مونم
بالا برج میلاد، آره عرضه می‌خواد     -     فرق دارم نخواستم بشینم عمر بیکار
حالا که دارم می‌رسم تند تند به ۳۰ سال     -     دستاش خورد و خونی زده مشت به دیوار
ولی‌نمیخوره تکونی چون قرص دیوار     -     پایدار و دیوار با ماس حکم اینجا
مفته اینجا عمری که سپری گشته     -     افته اینجا جیب خالی‌دلی‌شکستی
کفره اینجا حرفتو قلم دستت     -     قفله اینجا هر ور و یه دره بسته
دیگه بهتره بیای‌با ما یکسان بشی‌     -     جای فال حافظ فال عرفان بگیر 

کروس عرفان


اینو بفهم ، عرفان پیچ نمیخوره     -     اینو بفهم، که چیزی منو گیج نمیکنه
اینو بفهم ، تو باید بدی دستاتو به من     -     من که همیشه گفتم تو هم حرفاتو بزن
اینو بفهم ، بهرام پیچ نمیخوره     -     اینو بفهم، که چیزی منو گیج نمیکنه
اینو بفهم ، تو باید بدی دستاتو به من     -     من که همیشه گفتم تو هم حرفاتو بزن 

اوترو

اینو بفهم کلّ تهرانه همرام / اینو بفهم حرفه عرفان و بهرام
اینو بفهم کلّ تهرانه همرام / اینو بفهم حرف عرفان و بهرام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 656
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 10,142
  • بازدید سال : 76,124
  • بازدید کلی : 2,028,602
  • کدهای اختصاصی