loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 713 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ محکوم از حبیب و سمیر زند

تنظیم : علی منصوری | موزیک : حبیب
ترانه ســُرا : مینا جلالی

 

متن آهنگ محکوم از حبیب و سمیر زند | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ محکوم

 

محکوم به عشقم گرفتار یار
مثل پرنده هوادار یار
مثل یه سایه به همراه یار
بود و نبودم به دلخواه یار
هرچی که یار گفت دلم گفت به چشم
از گل و خار گفت دلم گفت به چشم
هرجا که یار بود دلم گفت برو
با گل و خار بود دلم گفت برو

 

پر شد دل من به افسون یار
فکر دل من پریشون یار
گوشه چشمام فقط جای یار
کار دو چشمام تماشای یار
یار اگه جانانه خریدار شد
دل گل سرخ توی بازار شد
وای گل سرخ دل من خار شد
هرچی شد از دست همین یار شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1816
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 768
  • بازدید ماه : 3,026
  • بازدید سال : 99,583
  • بازدید کلی : 2,052,061
  • کدهای اختصاصی