loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1107 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ با تو می مونم از گروه سون

[ آلبوم با تو می مونم ]

متن آهنگ با تو می مونم از گروه سون | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ با تو می مونم

 

سردی نگاهو بشکن (بشکن)
فاصله سزای ما نیست (ما نیست)
تو بمون واسه همیشه (واسه همیشه)
این جدایی حق ما نیست (ما نیست)
بودن تو آرزومه (آرزومه)
حتی واسه ی یه لحظه (یه لحظه)
می میرم بی تو

خوندن من یه بهانه هست
یه سرود عاشقانه هست
من برات ترانه می گم (ترانه می گم) تا بدونی که باهاتم (باهاتم)
تو خود دلیل بودنم ، بی تو شب سحر نمی شه (سحر نمی شه)
می میرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمی دم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم
با تو می مونم واسه همیشه (واسه همیشه)

خاطرات تو رو (خاطرات تو رو) .چه خوب چه بد حک می کنم
توی تنهایی هام (تنهایی هام) فقط به تو فکر می کنم
با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم
واست می میرم جواب دنیا رو میم (میدم)
با تو می مونم واسه همیشه

من عشقت رو (عشقت رو) به همه دنیا نمیدم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو می مونم واسه همیشه

خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم
توی تنهایی هام (تنهایی هام) فقط به تو فکر می کنم
با تو می مونم واسه همیشه

 

 


 

بیوگرافــــی 7Band

 

بیوگرافی گروه سون ( آرش، کیارش و امیر )

آرش : متولد شهریور 1357 تهران خواننده ، آهنگساز ، تنظیم کننده ساز تخصصی : پیانو و کیبورد دیپلم تجربی

امیر : متولد اردیبهشت 1362 کرج خواننده . آهنگساز ، شاعر ساز تخصصی : گیتار دیپلم نقشه برداری

کیارش: متولد بهمن 1356 بندر عباس خواننده ، آهنگساز ، تنظیم کننده ، شاعر ساز تخصصی : کیبورد لیسانس صنایع. غذایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1,697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 9,501
  • بازدید سال : 75,483
  • بازدید کلی : 2,027,961
  • کدهای اختصاصی