loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1960 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)



ورس 1:(امیر قیامت)
شنیدم دوست پسرت جای من روی تختتِ // بدتر از این میشه ، میگن فردا روزِ عقدتِ
چرا میگی « قیامت » دنبال پولِ نقدتِ // با این که بدی کردی به من خوبی حقتِ
میگی بیست و چهاری موزیک تو گوشتِ و بیت تست // داری میکنی به جای اینکه تو بری فیتنس
با فیس خوب و لباسای مارک دارت // حقتِ دوست پسرت آرامشِ لایت داره
حقتِ سوار بشی تو شِوِرلت کوروِت // به جای اینکه با من باشی که گیرِ یه فونتِ
دلِ لعنتیم واسه نوشتن این تکست توش // شنیدم کادو تولد بابا بت داده لِکسوس
ولی من چی؟! ، من که فقط تو رو داشتم // چه جوری خودتو پیش خودت کادو میزاشتم
الهی بمیری ، نه الهی باشی // الهی من بمیرم چون تو عشق تو بودی ناشی



ورس 2:(امیر قیامت)
نکنه مستی بپره از سرم // بلند شم ببینم نیستی من پرپر ام
شبایی که تنهام خب تو نیستی ، تو با اونی // باز سلامتیت میزنم من ویسکی
این سلامُ به اسمت بستم // عاشق اونیِ که به عشقش نرسه اصلا
گفتم باهم باشیم ، تو گفتی معمولی // گفتم فابریک ، هـه تو گفتی شنگولی
گفتم تو مرام ما نمیگن مستی و راستی // واس همین نتونستی پیشِ « قیامت » وایسی
تو ام تو تنهاییات بده به موزیکم گوش // منم تو تنهاییام میزنم سلامتیت نوش
خدا کنه طرف مثه خودت بهم نزنه // مثه خودت خیانت نکنه بهت نزنه
از ما عاشقی ، از اون بهم زدنِ // نمیخواستم از خودش حالمُ بهم نزنه
ولی حالا که بحث ما دوتا به حرف زدنِ // تو باید بشینی گوش کنی حیف از زدنت
گذاشتی رفتی با این همه خاطرات که چی // ببین منِ احمق بودم خاطر خواهِ کی
به خاطرِت تو روی همه وایسادم // حالا که رفتی اونا تو روی من وایسادن
با طرف دیدنت تو اون "عصر شنبه" // واسه همینم عشق واسه ما کسر شأنِ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط raha در تاریخ 1392/10/23 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

ali bod dameton garmmm.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,694
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,243
  • بازدید ماه : 9,483
  • بازدید سال : 75,465
  • بازدید کلی : 2,027,943
  • کدهای اختصاصی