loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 829 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

متن آهنگ نفس از امیر عباس

آهنگ ساز : بهروز علی یاری
ترانه ســـُرا : مریم اسدی

متن آهنگ نفس از امیر عباس | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ نفس

 

هیچکی به جز تو توی زندگیم نیست
هیچکی به جز تو عشق من نمیشه
هیچکی به جز تو به چشم نمیاد
تویی که می مونی واسه همیشه
هیچکی به جز من اینقدر عاشقت نیست
منم که دنیامو واسه تو میدم
منم که واسه خاطر نگاهت
دور تموم دنیا خط کشیدم
من زندگیمو به تو میدم نفس
تو عشقمی همه امیدم نفس
خوشبختی که دنبالش می گشتم
فقط تو چشمای تو دیدم نفس
من زندگیمو به تو میدم نفس
تو عشقمی همه امیدم نفس
خوشبختی که دنبالش می گشتم
فقط تو چشمای تو دیدم نفس

انگار توی یه لحظه گر می گیرم
اسم تورو که روی لب میارم
هیچکی به جز تو توی فکر من نیست
برای هیچکی جز تو وقت ندارم
چقدر دلم می خواد یه عمری فقط
عاشقونه تورو پرستش کنم
کنار من بشینی و تا ابد
موهای نازتو نوازش کنم
من زندگیمو به تو میدم نفس
تو عشقمی همه امیدم نفس
خوشبختی که دنبالش می گشتم
فقط تو چشمای تو دیدم نفس

هیچکی به جز من اینقدر عاشقت نیست
منم که دنیامو واسه تو میدم
منم که واسه خاطر نگاهت
دور تموم دنیا خط کشیدم
من زندگیمو به تو میدم نفس
تو عشقمی همه امیدم نفس.
خوشبختی که دنبالش می گشتم
فقط تو چشمای تو دیدم نفس
من زندگیمو به تو میدم نفس
تو عشقمی همه امیدم نفس
خوشبختی که دنبالش می گشتم
فقط تو چشمای تو دیدم نفس

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1811
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 3,627
  • بازدید سال : 69,609
  • بازدید کلی : 2,022,087
  • کدهای اختصاصی