loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 722 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

متن آهنگ غریبانه از روناک

 

متن آهنگ غریبانه از روناک | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ غریبانه

 

جدایی تلخه بی تو
سخته رفتن
سخته موندن
چه خوبه لحظه های از تو گفتن
با تو بودن
جدایی سخته مثل ِ لمس ِ درده
حس ِ مرگه
جدایی لحظه های واپسین ِ
کوچ ِ برگه

چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من

چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من
.
.
.
جدایی سخته مثل ِ. لمس ِ درده
حس ِ مرگه
جدایی لحظه های واپسین ِ
کوچ ِ برگه
.
چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من
چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو بودن
نمیشه این جدایی باور من
نمیشه این جدایی باور من
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,690
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,239
  • بازدید ماه : 9,479
  • بازدید سال : 75,461
  • بازدید کلی : 2,027,939
  • کدهای اختصاصی