loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 1259 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

متن آهنگ ملایم از بهادر

 

متن آهنگ ملایم از بهادر | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ ملایم

 

این اولین باره که می بینم
کنار ِ من تا صبح بیداری

این اولین باره که حس کردم
عاشق شدی حال ِ منو داری

این اولین باره که دستاتو
محکم گرفتم تو دوتا دستم

این اولین باره که می فهمی
یه عـُمر ِ من منتظرت هستم

 

مثل یه بارون مـُلایم داره می باره
این اولین باره
اولین باره

حتی قسم خورده ، .منو تنها نمیزاره
این اولین باره
اولین باره
حتی قسم خورده ، منو تنها نمیزاره
این اولین باره
اولین باره

این اولین باره که اشکامو
از سر ِ شوقت دارم میریزه

این اولین باره که حس کردم
زیباترین حادثه پاییزه

 

مثل یه بارون مـُلایم داره می باره
این اولین باره
اولین باره

حتی قسم خورده ، منو تنها نمیزاره
این اولین باره
اولین باره
این اولین باره
اولین باره
این اولین باره
اولین باره
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1811
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 728
  • بازدید ماه : 3,676
  • بازدید سال : 69,658
  • بازدید کلی : 2,022,136
  • کدهای اختصاصی