loading...
متن اهنگهای جدید
آخرین ارسال های انجمن
aA بازدید : 652 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دایی اصلا خوش ندارم باهم رابطه ای داشته باشیم 


چون خیلی دست مالی شدی 
ولی حیف که مجبورم مجبور نبودم توفم تو صورتت نمی نداختم 
فهمیدی .. 

بیا با هم بگیریم دنیارو چون می شه خوشگل 
بیا باشیم چون نمی بینم حتی یه مشکل 

پیش هر کی میخوای باش ولی پیش من بیشتر وقتی پیش منی میشه سطح مشکل بیشتر عشق من به تورو باید تو اسمون کرد رسد دست به هر کاری میزنم اگه باشه پات وسط 
حتی برات اسمونو میکشونم روی زمین هر جا برم می برمت فقط کنارم باش همین رفقا عادت دارن مارو باهم ببینند حتی گاهی پیش میاد که پیش ما بشینند دلیلشم تویی فقط جذابی بس که رنگ تنت سبز تر از صدتا داف سبزه رفیقاتم دوست دارم چونه مثل توان همه به همشون امار میدم حتی اون که سنش کم 
اگه دیدی یه روز به غریبه سپردمت دلگیر نشو ازم میام واسه بردنت زود تر از چیزی که بتونی فکر کنی خوش ندارم بندازم دور بدنت کش 

می خوام همه تورو با من . من و با تو ببینن ببینم چجوری می خوان بگیرن من نو .....میگم این حرفارو چون دوست داری بگم 
بیا با هم بگیریم دنیارو چون می شه خوشگل 
یکی باشیم چون نمی بینم حتی یه مشکل 

همه بد میگن سدی دامنت چین چینه . اون که مانتوش ابی کیت میشه ها.. انم بوده بام چند بار ولی تو از بچه های قدیمی تری مانتوت سبز مشهور تر از هدیه تهرانی باتو مهبوب تر است 
بیا عشق بازی کنیم دستم به کمرت دست راستو خیس میکنم میکشم به سرت خیلی رویایی خیلی رومانتیکه این شعرام که یهروز رومان میشه 
بادوستات بیا بریم پیشه دوستا من یه کارایی بکنیم که دوست دارن 
وفا داری چیه من با کل فامیلت دوستم همسایتونم فنچه ولی پا میده .... 
هرچی ازت گفتم دیگه بسته چون می خوام اشراف بکنه وسفتو 

می خوام همه تورو با من . من و با تو ببینن ببینم چجوری می خوان بگیرن من نو .....میگم این حرفارو چون دوست داری بگم 
بیا با هم بگیریم دنیارو چون می شه خوشگل 
یکی باشیم چون نمی بینم حتی یه مشکل 

-
رابتتون چتوره باهم 
-
همچی بد نیست داریم ردیف میکنم که به هم نزدیک تر شیم ولی سخته چون خواطر خواهاش هفتاد میلیونی میشن اما اون منو می خواد و میگه شبا تو بانک چرا نمی مونی پیشم 

-
اره . اینم ارومه تا وقتی چشش وا شه یه کیف دیده خوشگل دلش خواسته مثله نرمه راحته جادارو گرمه یه روکش داره مشتی با حال و چرم 
اون عاشق حیجان تو مهمونی دوست داره سقوط ازاد بزنه چه جوری 
میندازمش بالا با چتر پایین میاد وقته رقسه ولی همه پایین میان 
نه بابا زوج ندیدم به این شادابی بیا یه مسافرت بریم چهار تایی 

می خوام همه تورو با من . من و با تو ببینن ببینم چجوری می خوان بگیرن من نو .....میگم این حرفارو چون دوست داری بگم 
بیا با هم بگیریم دنیارو چون می شه خوشگل 

یکی باشیم چون نمی بینم حتی یه مشکل

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 407
  • کل نظرات : 394
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1812
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,539
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,088
  • بازدید ماه : 9,328
  • بازدید سال : 75,310
  • بازدید کلی : 2,027,788
  • کدهای اختصاصی